QUERCUS OPTIMA jest firmą consultingową, która zrzesza zespół specjalistów
z dziedzin psychologii, socjologii, ekonomii, finansów i prawa. Wdrażając nową jakość podejścia do relacji międzyludzkich, opracowujemy działania biznesu, polityki, gdzie wartości
i współpraca mają naczelne znaczenie.
Zakładamy, że kształtowanie siebie, zespołu, odnajdywanie sensu a przez to tworzenie nowych zachowań w sferze osobistej i zawodowej, to inwestycja w siłę zmian na lepsze. Zarówno
w obszarze mikro, jak i makro. Wspieramy rozwój indywidualnych osób, grup, przedsiębiorstw i instytucji sektora publicznego. Wierzymy, że człowiek jest największym kapitałem a natura sprzymierzeńcem działań.
Szkolenia stanowią jedną z płaszczyzn rozwoju, kreacji postaw i zachowań.
Warsztaty prowadzone przez nas w formie sytuacji edukacyjnych, moderacji, dają możliwość wypracowania wniosków naturalnie, rozbudzając w uczestnikach wolę poznania nowych obszarów i zagadnień interesującej ich wiedzy.
Trenerzy QUERCUS OPTIMA to specjaliści i pasjonaci swoich dziedzin.
Szeroki zakres ich wiedzy, długoletnie doświadczenie pracy zawodowej pozwala uczestnikom poznać praktyczne rozwiązania, uzyskać analizy i porady, które mogą zastosować dla siebie.
Realizujemy zajęcia z zakresu:
- umiejętności społeczne
- psychologia biznesu
- współpraca międzykulturowa
- rozwiązania prawno – księgowe
- zarządzanie finansami
- odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców
Umiejętności społeczne
Budowanie relacji międzyludzkich odbywa się na wzajemnym zrozumieniu, umiejętnym wyrażaniu swojego zdania, emocji i określenia postawy. Zachowania jak i wyrażane słowa, mają bezpośredni wpływ na relacje, interakcje, współpracę, realizowane cele i osiąganie sukcesu.
Umiejętności społeczne, które można podzielić na komunikacyjne, inteligencję emocjonalną, zarządzanie ludźmi, mediacje, negocjacje, motywację czy w nowoczesnym ujęciu – coaching, to potrzebne cechy pracowników, zarządzających, czy osób wolnego zawodu (psychologów, prawników, lekarzy, przedstawicieli handlowych itp.).
Bez umiejętnego wyrażania siebie, empatycznego rozumienia innych, o wiele trudniej zbudować współpracę, osobisty czy zespołowy sukces, a przede wszystkim wzajemny szacunek.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej